Türkoğlu’nda Birlik Beraberlik Aşuresi

Gündem 26.06.2026 - 16:40, Güncelleme: 26.06.2026 - 16:41
 

Türkoğlu’nda Birlik Beraberlik Aşuresi

Aşure’nin bereketi Türkoğlu Millet Meydanında vatandaşlara sunuldu. Hemşerileriyle aşure sofrasında buluşan Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Türkoğlu Belediyesi tarafından ikincisi bu yıl düzenlenen Geleneksel Aşure ikramı, Türkoğlu millet meydanında 2 bin kişiyi bir araya getirdi. Muharrem ayı dolayısıyla Türkoğlu Belediyesi geleneksel hale getirdiği aşure etkinliğine ev sahipliği yaptı. Günler öncesinden yapılan aşure hazırlıkları bugün Türkoğlu Millet Meydanında şölene dönüştü. Etkinliğe katılan vatandaşlar, belediyenin düzenlediği bu anlamlı organizasyonla birlik ve beraberlik ruhunu pekiştirdi. Cuma namazı sonrası dualarla halka dağıtılan Aşure etkinliğinde duygusal anlarda yaşandı. Hemşerilerine elleriyle aşure dağıtan Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca; aşurenin toplumsal değerleri birleştiren yönüne vurgu yaptı. Başkan Karaca, “Muharrem Ayı, kültürümüzde aşure ayı olarak özel bir yere sahiptir. Mevla’mızın bizi kaza, bela ve nazardan korumasını diliyoruz. Bu yıl ikincisini düzenlediğimiz geleneksel etkinliğimizde hemşehrilerimizle bir arada olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türkoğlu’na birlik ve beraberlik çok yakışıyor. Hemşerilerimizle bir etkinlikte daha bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Türkoğlu’muzda birlik ve beraberliğin yanı sıra samimiyet var, sevgi var, saygı var. Katılan tüm hemşerilerimize canı yürekten teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı. GELENEKSEL ETKİNLİĞE YOĞUN KATILIM Bu yıl 2 bin kişilik hazırlanan aşurelerin dağıtıldığı etkinlik, ilçe genelinde yoğun bir katılımla gerçekleşti.
Aşure’nin bereketi Türkoğlu Millet Meydanında vatandaşlara sunuldu. Hemşerileriyle aşure sofrasında buluşan Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Türkoğlu Belediyesi tarafından ikincisi bu yıl düzenlenen Geleneksel Aşure ikramı, Türkoğlu millet meydanında 2 bin kişiyi bir araya getirdi. Muharrem ayı dolayısıyla Türkoğlu Belediyesi geleneksel hale getirdiği aşure etkinliğine ev sahipliği yaptı. Günler öncesinden yapılan aşure hazırlıkları bugün Türkoğlu Millet Meydanında şölene dönüştü. Etkinliğe katılan vatandaşlar, belediyenin düzenlediği bu anlamlı organizasyonla birlik ve beraberlik ruhunu pekiştirdi. Cuma namazı sonrası dualarla halka dağıtılan Aşure etkinliğinde duygusal anlarda yaşandı. Hemşerilerine elleriyle aşure dağıtan Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca; aşurenin toplumsal değerleri birleştiren yönüne vurgu yaptı. Başkan Karaca, “Muharrem Ayı, kültürümüzde aşure ayı olarak özel bir yere sahiptir. Mevla’mızın bizi kaza, bela ve nazardan korumasını diliyoruz. Bu yıl ikincisini düzenlediğimiz geleneksel etkinliğimizde hemşehrilerimizle bir arada olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türkoğlu’na birlik ve beraberlik çok yakışıyor. Hemşerilerimizle bir etkinlikte daha bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Türkoğlu’muzda birlik ve beraberliğin yanı sıra samimiyet var, sevgi var, saygı var. Katılan tüm hemşerilerimize canı yürekten teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı. GELENEKSEL ETKİNLİĞE YOĞUN KATILIM Bu yıl 2 bin kişilik hazırlanan aşurelerin dağıtıldığı etkinlik, ilçe genelinde yoğun bir katılımla gerçekleşti.
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kahramanmarashaberci.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.