19 Mayıs Gençlik Haftası Voleybol Turnuvası Tamamlandı

Spor 14.05.2026 - 17:12, Güncelleme: 14.05.2026 - 17:14
 

19 Mayıs Gençlik Haftası Voleybol Turnuvası Tamamlandı

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) tarafından 19 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen “Fakülteler Arası Voleybol Turnuvası” erkekler kategorisi müsabakaları büyük heyecanla tamamlandı.

Fakülteler arasında centilmence mücadelelere sahne olan turnuvada öğrenciler hem sportif yeteneklerini sergiledi hem de dostluk ve dayanışma örneği ortaya koydu. Turnuva sonunda Spor Bilimleri Fakültesi şampiyonluğa ulaşırken, Tıp Fakültesi ikinci, Orman Fakültesi ise üçüncü oldu. Derece elde eden takımlara kupa ve madalyaları, düzenlenen ödül töreniyle takdim edildi.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) tarafından 19 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen “Fakülteler Arası Voleybol Turnuvası” erkekler kategorisi müsabakaları büyük heyecanla tamamlandı.
Fakülteler arasında centilmence mücadelelere sahne olan turnuvada öğrenciler hem sportif yeteneklerini sergiledi hem de dostluk ve dayanışma örneği ortaya koydu. Turnuva sonunda Spor Bilimleri Fakültesi şampiyonluğa ulaşırken, Tıp Fakültesi ikinci, Orman Fakültesi ise üçüncü oldu. Derece elde eden takımlara kupa ve madalyaları, düzenlenen ödül töreniyle takdim edildi.
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kahramanmarashaberci.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.